maandag 20 april 2009

Twitter Ding # 12


Zoals gewoonlijk zat ik voor het slapen gaan als afsluiting van de dag nog even op Twitter.
Een van de "tweets"(zo worden de berichtjes genoemd) had deze tekst:


@robcoers: Twitter als Ding #12 op de 23dingen site: http://www.23dingen.nl/?p=489 Vertel het aan je collega's!
Vanzelfsprekend heb ik zelf even op de 23 Dingen site gekeken wat er over Twitter is toegevoegd.Het lijkt me heel goed dat dit element is opgenomen, want Twitteren neemt nog steeds toe. Via de computer, of via de mobiele telefoon.
Onze eigen minister van Buitenlandse Zaken, Maxime Verhagen is een fervent Twitteraar.
En zelf kan ik er ook wat van. Ik ben dagelijks wel op Twitter te vinden.
Het bericht van Rob Coers heb ik dan ook onmiddellijk "geretweet" aan mijn volgers, en ik vond het de moeite waard om er een (laat op de avond) blogbericht aan te wijden.
Dus iedereen aan de Twitter!!

5 opmerkingen:

Jouke zei

Goed bericht en inderdaad: iedereen aan de Twitter!! (Ik doe het al).

blondie zei

Goed van jou! Ik ben inderdaad ook Twitter-fan, alhoewel ik merk dat het met dit mooie weer een stuk minder is geworden. Dat het als onderdeel van 23 dingen komt, lijkt me niet meer dan logisch.

Groet, Blondie

salsadancegirl zei

leuk bericht . Ben zelf al lang een Twitterfan. Niet zozeer om te kletsen , maar om allerlei wetenswaardigheden te Tweeten en te ontvangen

23 Dingen zei

Goeie actie Catwoman. Blijkt ook even hoe snel Twitter werkt als promotiemiddel. Binnen twee uur na publicatie van het Ding en de Tweet erover, wist bijna iedereen die het aanging over Twitter.
En door jouw RT NOG meer mensen.

Een vraagje van mijn kant... je hebt zo'n mooi alterego gekozen, zou je je blogtitel ook zo willen noemen?

Groet,
Rob Coers

catwoman zei

@ Rob Coers: Dank voor je reactie. Die naam heb ik destijds een beetje in de haast gekozen bij de start van onze 23 Dingen cursus. Ineens een naam bedenken. Misschien dat ik mijn blog nog wel een keer een andere naam geef,maar op dit moment nog even niet.
Misschien na de afsluiting van onze 23 Dingen groep komende zomer.

Hartelijke groet,
Catwoman