zondag 19 oktober 2008

Ding 1,2 en #3

De afgelopen twee dagen ben ik lekker bezig geweest met "spelen"en uitproberen van allerlei mogelijkheden van het weblog. Zo ben ik aan het experimenteren gegaan met kleuren en lettertypes van mijn blog. Heel veel mogelijkheden met achtergronden, tekstkleuren, opmaak etc. Heel erg leuk om te doen en te zien maar voorlopig laat ik alles nog maar even "basic". Niet teveel toeters en bellen er rondom heen, wordt een beetje te druk. Aanpassen kan altijd nog.

Wel heb ik al een foto van mijn katten, een gadget van "Catwoman"en een filmpje op mijn blog geplaatst. Dat filmpje heb ik gemaakt met behulp van Windows Movie Maker, een aantal creatieve overgangen tussen de foto's gemaakt. Vervolgens opgeslagen en gepubliceerd op YouTube. Vanaf YouTube geupload naar mijn weblog. Wat ik alleen niet begrijp is als ik opnieuw inlog dat ik dan ineens andere plaatjes van YouTube te zien krijg. Als ik weer terug ga naar de mogelijkheid om een gadget in te voegen, kom ik wel weer bij mijn filmpje. Misschien weet een van de begeleiders hoe dit mogelijk is. Maar al met al nu al erg veel geleerd, eigenlijk alleen al door een beetje zelf te proberen. Ik vind het altijd erg leuk om met nieuwe dingen bezig te zijn en kijk nu al uit naar de rest.

3 opmerkingen:

Shanti zei

Hallo Catwoman
Leuk dat fotofilmpje!
Zal ook nog eens zoiets gaan proberen.

Anoniem zei

Ha Marjon,
Jij bezig met 23 dingen. Het was inderdaad een lekker rustig weekend ;-)
Hans

Anoniem zei

Goed bezig mama;)
Liefs Lisan