dinsdag 28 oktober 2008

En Ding #5


Nu ik weet waar ik RSS-feeds kan vinden en ze ook kan toevoegen in diverse mail en Netvibes, ben ik verder gegaan met de opdrachten van Ding #5.

Ik heb diverse zoekacties gedaan op Google Blogsearch en de resultaten gesorteerd op datum. Ook een z.g. "egofeed" gemaakt voor de bibliotheek Enschede. Daarna Bloglines geprobeerd, die vond ik qua resultaten wat minder, bovendien vond ik het prettig dat je bij Google kon selecteren op periode.
Volgens de opdracht daarna ook nog e.e.a. geprobeerd bij Lifehacker, maar daar had ik echt het minste mee en heb ik, na vluchtig even bekeken te hebben, verder niet zo heel veel mee gedaan.
Daarna nog wat structuur in mijn Netvibes aangebracht, nieuwe tabs gemaakt, per onderwerp een kleurtje gekozen, achtergrondthema etc.
Wat mij betreft, op naar Ding #6.

2 opmerkingen:

Jouke zei

Als een speer nog steeds!
Op ding 6 moet je (volgens de agenda) nog even wachten, maar daar trek jij je toch niks van aan :-)

blondie zei

Tjonge, jonge, Catwoman, je bent echt niet bij te houden! Goed van je, hoor. Ziet er ook erg mooi uit allemaal. Kan ik nou jouw openbare netvibes alleen bekijken als ik zelf ook een openbare netvibespagina heb?

Groetjes