dinsdag 21 oktober 2008

Nog 20 Dingen

Naar mijn idee heb ik Ding 3 behoorlijk onder de knie. Ben voor zover erg tevreden over mijn weblog. Indeling, kleuren etc.

Ik heb ook al een Netvibes account aangemaakt, en een privé- en een openbare pagina aangemaakt. Tabs toegevoegd volgens de opdracht. Alvast wat RSS feeds toegevoegd en enkele algemene zaken op de pagina gezet. Ook heb ik me geabonneerd op de berichten van de mede-cursisten en de begeleiders, voor zo ver dat kon. (Niet iedereen heeft die mogelijkheid nog op het blog staan.) Tot nu toe vond ik Netvibes nog niet zo moeilijk, gewoon uitproberen, kijken en lezen.

Ik kan me nog niet abonneren op onze eigen 23Dingen site. Netvibes zegt dat sites met een wachtwoord niet worden ondersteund. Wat nu??

2 opmerkingen:

Jouke zei

Je gaat als een speer Marjon. Super!!

Over dat Netvibes verhaal en de rss-feed van 23 dingen. Ik moest ook even kijken hoe dat gaat maar het is me gelukt om de reacties van enschede2 op te nemen in mijn netvibes.

Ging als volgt: je klikt op de rss-button. Dan zie je boven in je browser een adres. Dat kopieer je naar netvibes bij "feed toevoegen". Ik kreeg toen de melding dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord moest invullen (zelfde als om toegan te krijgen tot de pagina van 23dingen-enschede2) en toen had ik 'm in netvibes.
Hoop dat je hier verder mee kunt.

PS Jij wilt met de 23 dingen klaar zijn aankomend weekend begrijp ik :-)?

Jouke zei

Bibliotheek Enschede=gewoon Jouke. Had een extra blog aangemaakt en nu gaat er dus iets fout. Blog dus maar verwijderd (Bibliotheek Enschede), maar ....