dinsdag 20 januari 2009

Ben er weer!!!!


Daar ben ik weer! Ik was "eventjes" weg van het bloggen en alles wat daarbij hoort. Een onverwacht, zeer hardnekkig buik/darmvirus met hele vervelende klachten heeft me bijna 2 weken in zijn greep gehouden. Geen zin of puf in wat dan ook. Geen blogs, reacties e.d bijgehouden. Lusteloos, moe etc. etc. Voel me nu weer wat beter en ga a.s. donderdag weer proberen te werken. Gelukkig, want ik was het helemaal zat!!!! Geen computervirus dus!
Maar een virus bij mij. Pas er maar voor op: zeer besmettelijk en langdurig.
Maar ik ga er weer volop tegenaan.........
Ben blij dat het (bijna) over is.......

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Marjon,
Ik heb net ding 13 afgerond. veel lezen en dan nog een stukje schrijven(100 woorden).Zie net dat je weer online bent,gelukkig!Was heftig bij jou.Moet morgenavond werken en dacht samen met jou,maar je begint donderdag weer. Zie je volgende week. Doe het rustig aan.

blondie zei

Ik ben ook blij voor jou!

Jouke zei

Iedereen blij!

last best zei

Ja ja, iedereen blij, ik ook!! Fijn dat je weer bijna beter bent. Om me heen is iedereen ziek, ik hoop dat ik gespaard blijf. Succes weer met werken!!

last best zei

Ik ben toch niet meer zo blij Catwoman, ik hoorde dat je toch nog ziek bent. Beterschap!!

infogirl zei

Arme Catwoman: ik heb echt met je te doen.
Beterschap !