donderdag 8 januari 2009

Dank je wel


Dank jullie wel, lieve collega's, voor alle lieve reacties en jullie oprecht gemeende belangstelling voor onze kater Simba, en voor mijn gevoel.
Dat heeft mij veel goed gedaan, want ik zat er echt heel erg mee. Een dier aanrijden is al niet leuk, maar je eigen huisdier aanrijden is vreselijk!!!
En gelukkig viel het achteraf gezien wel mee, maar zo zag het er in 1e instantie niet uit. Hij is nu weer bijna de oude, eet weer volop en gedraagt zich weer normaal. Alleen zijn oogje "knijpt" nog een klein beetje, maar daar hebben we oogdruppels voor. Dus dat komt ook weer helemaal goed binnen een paar dagen. Nogmaals, veel dank en liefs van Catwoman :-)

8 opmerkingen:

Shanti zei

Ben blij dat het weer goed met hem gaat Catwoman!
Wat een lieve foto!

blondie zei

Ja, echt een mooie foto, gaat iets vanuit. Heel mooi.

last best zei

Gelukkig dat het allemaal weer beter gaat. Prachtige foto, de liefde straalt er vanaf!!

catwoman zei

Ja, die foto is leuk hè?.....alleen niet van mij hoor. Gevonden op internet, de kat lijkt toevallig op Simba, maar ik ben het niet.En ik vond hem wel toepasselijk op mijn blogbericht. Wat grappig :-)))

aliebieb zei

Gelukkig dat het weer goed gaat!
Het klinkt idioot maar ik kan slechter tegen dierenleed dan tegen mensenleed. ik hoor het van meer mensen dus ik ben niet helemaal abnormaal.

Shanti zei

Heb ik ook Aliebieb! Dieren of trouwens ook kinderleed vind ik vreselijk omdat zowel dieren als kinderen zo weerloos zijn.

yvi23 zei

lieve catwomen,

ben een beetje laat met het reageren wat betreft het ongeluk met simba. Dat moet verschrikkelijk schrikken zijn geweest. Begreep uit jou verhaal dat het nu allemaal weer beter gaat .Gelukkig maar want je zou het je je hele leven niet vergeven lijkt me zo dat je zoiets is overkomen . Al kun je er zelf in dit geval niets aan doen.
lieve groet van je familielid.

catwoman zei

Dat is lief Yvi, dank je wel voor je reactie.
Liefs Catwoman