dinsdag 24 februari 2009

Adele

Sinds vorig jaar ben ik helemaal weg van Adèle, een Britse soul- en jazz zangeres. Ik vind haar naast Amy Winehouse een van de beste Engelse zangeressen van dit moment.

In tegenstelling tot Amy, die regelmatig "van de wereld" schijnt te zijn, is deze 20-jarige jongedame met haar eigen aparte stemgeluid er een die met beide benen stevig op de grond staat.
Naast haar vocale kwaliteiten is het ook nog een spontaan, grappig mens. Ze is al enkele keren bij Paul de Leeuw te gast geweest. Zij en Paul zijn inmiddels "dikke"maatjes.
Haar de laatste keer gezien bij de jubileumshow van Paul?
Ze zong toen een van de mooiste nummers van haar CD "19" , een ballad genaamd "make you feel my love". Deze CD heb ik net bij het strijken weer eens even lekker hard gedraaid. Heerlijk!
Ik zal het filmpje erbij zetten, meteen even proberen of ik het nog kan, een filmpje in mijn blog zetten.


13 opmerkingen:

blondie zei

Geweldige stem! Ze kunnen het inderdaad goed vinden samen. Ook weer mooie blogpost.

Groet, Blondie

Jouke zei

Dit nummer kende ik inderdaad wel, maar had er geen naam bij.
Moet morgen ofzo maar eens naar the pirate bay (dat mag niet hoor Jouke,ja weetut)om wat albums op mijn Zennetje te krijgen :-).

PS Wel prettig dat Paul er niet doorheen zong (was ik eerst even bang voor, dacht dattie microfoon in hand had bij het begin).

catwoman zei

Paul was geëmotioneerd door de verrassing en ze kunnen het samen heel goed vinden, dat is wel te zien!

yvi23 zei

hallo catwomen,


ga morgen naar jouke zal vragen of wij nog een medaille krijgen!


groetjes yvi

Jouke zei

Ivy: hoor net dat Zen's op zijn (dasnoujammer).

Catwoman: ps mooie blogpost trouwens ook (was ik vergeten te zeggen).

yvi23 zei

Jouke,

Heb ik weer.....
Kom ik wel een andere keer langs wanneer ze weer binnen zijn
Gaarne tzt melden op mijn blog!


groetjes yvi

aliebieb zei

Ja, mooi filmpje, geweldige zangeres. Ik hoorde haar eerlijk gezegd voor 't eerst op jouw blog aan 't begin. Nu is ze meer bekend. Amy W. is ook goed maar gaat jammer genoeg niet goed met zichzelf om, zonde! Paul is ook leuk maar ik krijg op het moment een beetje een overdosis van hem.
Dus de zens zijn op, nou eerst de gebruiksaanwijzing maar eens grondig doornemen dan.

Jouke zei

IVY NEE!! Was geintje, sorry.
Ophalen dat zennetje morgen hoor!


SORRY SORRY!!

Unknown zei

Hoi Catwoman,
Zij is echt een geweldige zangeres, ook een van mijn favorieten. Wat een stem.
Maar ik heb ook nog een andere vraag.
Jij hebt mij geholpen bij spell with flickr. Maar wij hebben Vista alleen geen schaartje. Wat te doen nu?
Groetjes en fijne avond.

han voogsgeerd zei

adele = leuk
maar
Amy Winehouse Live at Paradiso is beter je hoort dat Adele en Duffy afgeleid zijn van de real thing

catwoman zei

Dasa, je moet linksonderaan startmenu aanklikken,zie je onderin "zoekopdracht starten"Daar typ je in "knipprogramma" en dan komt dat schaartje vanzelf. Zit in Vista, dus MOET.
Anders help ik je nog wel als ik er ben op werk
Succes Catwoman

Anoniem zei

Is echt een geweldig nummer! Ik zou ook alles willen doen om mijn lief te laten weten hoe ik voor haar voel!

salsadancegirl zei

Superzuiver stemgeluid . Ben ook dol op haar muziek .Mooie blogpost.