zondag 22 februari 2009

Wat nieuwe handige dingen


Via Twitter kwam ik deze week op de site van identU. Dat is een nieuwe "favorieten" site à la Del.icio.us. Alleen is dit een Nederlands initiatief, net gestart. Dus wie wil moet er maar eens naar kijken, misschien heb je er iets aan.
Verder zag ik een poosje geleden nog eenhandige site, Boekweb, alle boekensites in een web. Ik vond het reuze handig, er staat ontzettend veel op! Allerlei onderwerpen waar wij in de bibliotheek mee te maken hebben zijn hier te vinden. En je kunt heel makkelijk doorlinken. Ik weet niet of iemand dit al kende.
Ook de boekensite van de VPRO en NRC vond ik mooi en overzichtelijk.
Zomaar een paar tips op deze stille, grijze zondag.
Fijne zondag allemaal.

1 opmerking:

Jouke zei

Ondanks het getwitter toch weer geblogd? Moet ik ook nodig doen.
Nuttige tips denk ik hoor. Ook fijne zondag.