maandag 15 december 2008

Achterover leunen????


Hoera, mijn mooie ZEN-speler is binnen.Ik ben er heel blij mee!!!Dus kan ik nu wel achterover gaan leunen?...........nou, nee hoor.....

Helaas had ik weinig tijd afgelopen weekend, dus ik heb er nauwelijks iets mee kunnen doen. Wel globaal gezien dat het heel veel mogelijkheden heeft. Helaas weigert mijn computer het bijbehorende installatie-schijfje te "eten". Nu moet ik nog maar eens even kijken hoe ik e.e.a. erop krijg. Heeft iemand anders hier al eens problemen mee gehad?
Verder wil ik nog kort even verwijzen naar een artikel in het blad "Computable" van 2 december j.l. Misschien nog interessant voor de ICT-ers.

Ik ga lekker verder met het volgende Ding, ik heb er nog steeds niet genoeg van.
Voor Jouke, ik kwam dit net nog tegen, ik weet niet of je het al kent, maar misschien vind je het interessant.

7 opmerkingen:

yvi23 zei

Hallo catwomen,

bedankt voor je lieve berichtje.
Je hoort nog wel van mij.
Wens je prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2009.

Jouke zei

Jammer met die Zen, had er geen problemen mee. Dat linkje ken ik inderdaad, maar toch bedankt.
Kun je dat automatiche muziekje van je blog niet helemaal bovenaan plaatsen? Nu duurt het me namelijk een paar seconden (teveel)voordat ik genoeg naar beneden ben gescrolled zodat ik het uit kan zetten :-).

Yvi: sterkte!!!

last best zei

Hey catwoman,

Wat heb je een mooie blog gemaakt zeg. Zucht...... ben poepiejaloers. En je bent ook al klaar!!! Ik ben pas begonnen en nog maar bij punt 6. Knap hoor

thrillermeisje zei

Gefeliciteerd en geniet nu maar extra lekker van je feestdagen.
Ziet er erg mooi uit, wou dat ik al zo ver was, maar ik probeer in ieder geval angstvallig bij te blijven.

catwoman zei

Dames, bedankt voor de complimenten, maar mijn streven is: vóór 2009 alle 23 Dingen af!! Ja, sorry, ik kan het ook niet helpen... Daarna heb ik vrij..., nou ja....verslaafd ben ik inmiddels toch al.
Dus nog heel even hard werken, vind ik heel leuk hoor.

Jouke zei

Dames?
Mijn waardevolle reactie wordt gewoon genegeerd??
Blijf je bloggen als je klaar bent trouwens?
Ik denk van wel, wat denk ij?

catwoman zei

O, sorry Jouke, jouw reactie wordt ALTIJD gewaardeerd. Zou je moeten weten inmiddels :-) Ik denk dat ik wel blijf bloggen, misschien ietsje minder vaak. Wat ik me nog wel afvraag: hoe hou ik al die leuke Dingen, sites, weblogs, muziek,video's, foto's, RSS-feeds etc, etc. straks allemaal bij? Krijg ik misschien contractuitbreiding van de baas?? Die zit trouwens ook op Hyves sinds vanmiddag. Ik was het 1e "vriendje"..