vrijdag 5 december 2008

Huisdieren weg???? of toch maar niet.....


Toevallig kwam ik onderstaand berichtje ergens tegen op het web. Misschien draagt het bij het ziekteverzuim omlaag te brengen. Daarom heb ik natuurlijk de griep gekregen...

Opmerkelijk: Mensen met huisdieren ongezonder
Mensen met huisdieren leven ongezonder. Dat is opmerkelijk, omdat je bij huisdieren toch al snel denkt aan wandelen, buitenlucht, knuffelen etcetera. De waarheid is dat mensen met huisdieren gemiddeld vaker ziek zijn, dikker zijn, meer roken, een hogere bloeddruk hebben. Ik ga toch maar soep koken van mijn katten. Huisdieren zijn link.

5 opmerkingen:

Jouke zei

Ter overname aangeboden: een aantal katten, 2 honden en 4 uiltjes.

Ik ben namelijk nogal geschrokken van een bepaald bericht op een -in het algemeen betrouwbaar- blog.

O ja: en ook nog wat goudvissen en windes. Dit om elk risico uit te sluiten.

blondie zei

Windes? Ben ik nou dom als ik niet weet wat voor diersoort dit is? Ik gok op vissen. Kan het natuurlijk zelf opzoeken, maar daar heb ik nu even geen zin in.

Jouke zei

Goed gegokt Blondie.

infogirl zei

Welja, hop: Karel ook in de pot.
(of zou dat dan ook weer niet gezond zijn...)

aliebieb zei

Ik heb de gewoonte om van alles wat ik lees dat eruit te pikken wat mij het beste uitkomt.
Je leest zoveel tegenstrijdigheden.
Leuk, die sneeuw op je bladzijde.
Groet Aliebieb.