zaterdag 6 december 2008

Het "dichtsbijzijnde" boek

Bij Jouke op de weblog gezien en dit vind ik heel erg leuk!! En uiteraard doe ik dan mee:

"Zo kon ze juist in de serre turen, langs de brede bladen der palmen; papa en mama zag zij niet, maar zij zag Marie juist in het gelaat en Georges op de rug.....hoe grappig als als Marie haar nu juist in het oog kreeg, maar zij scheen een en al aandacht te zijn voor de historietjes van dat fatje."

Wie gaat verder??
De regels zijn simpel:
Neem het dichtsbijzijnde boek, nu meteen
Ga naar pagina 56
Vind de vijfde zin
Citeer die zin op je blog
Kopieer deze instructies onderaan de post
Zoek niet naar een goed boek, mooi boek, maar pak het dichtsbijzijnde

7 opmerkingen:

blondie zei

Heb ook snel een boek gepakt en de zin op m'n blog geplaatst. Ik vind dit soort dingen ook leuk! Zetten we dan straks al die zinnen op een rij en geven we het boek uit?

catwoman zei

Nou, dat lijkt me een leuk idee, zal een zeer afwisselend boek worden, denk je niet?

Jouke zei

@Blondie: laat WoWter daar maar op zweten, ik heb geen id.
@Catwoman: mooi die sneeuwvlokjes enzo, maar qua muziekkeuze holt het erg achteruit op je blog helaas. Kan Hans niet voor de muziek zorgen, heb ik wat meer vertrouwen in :-)

Jouke zei

Die Christmas Snow Globe maakt trouwens weer heel voel goed!! Zag ik net pas, dus zodoende.

catwoman zei

Nou.....Jouke!!, ik heb nog wel zò positief naar jouw weblog verwezen....:-))En ik dacht dat er nog wel ergere, minder grijsgedraaide Kerstnummers te bedenken zijn, ik vond dit nog een van de betere. Het past wel op mijn blog, nu. Hans zegt: je bent van harte welkom om een keer een Kerstnummer, of andere muziek naar jouw smaak uit te zoeken in onze collecie! We hebben héél veel, ook nog op zwart vinyl. Kun je meteen een keer Glane bekijken en zo....

blondie zei

Leuk, die sneeuw!!

please to meet you zei

De christmas snowglobe is mooi gevonden Het dichtsbijzijnde boek is toch wel heel erg geinig heb alleen nu geen zin meer om het op te pakken maar die houden we erin.