zaterdag 1 november 2008

"geFlickred"


De afgelopen dagen al lekker bezig geweest met Ding 6 en ook een beetje met Ding 7. Dat "geFlickr" vind ik ook al weer helemaal super!!!!! Vorige week al een account aangemaakt bij Yahoo, was niet moeilijk, wel omslachtig. Inmiddels heb ik al veel dierbare privé-foto's overgezet naar Flickr.Mooi geordend in diverse sets, en er meteen tags en omschrijvingen bij gemaakt. Reuze handig bij het terug zoeken!! Dus ik zat al heel snel aan de limiet van 100 MB. Gelukkig is het vandaag weer de 1e van een nieuwe maand, dus ik kan weer vrolijk verder.

Ook al even bezig geweest met de creatieve kant van Flickr, vandaar mijn eigen Catwoman letters. Hier wil ik me de komende dagen wat verder in verdiepen, wat mozaïken proberen te maken, etc. Helemaal leuk!!
Toevallig kwam ik vandaag een andere site tegen van Kennisnet waar ook een cursus op staat van Web 2.0 in 23 stappen. Ziet er iets anders uit, maar in grote lijnen hetzelfde.
Verder heb ik me geabonneerd op de RSS van Transisalania, een weblog van de OBD met allerlei informatie over Overijssel: geschiedenis, erfgoed, boeken nieuws etc. Misschien handig voor de Twente collectie.....?



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super mama! Goed bezig, straks kun je mij nog alles leren:P

Xxx Lisan

judith zei

Hoi Marjon
Ik ben op de goede weg en leer veel van d andere bloggers,groetjes Judith