zondag 16 november 2008

Ding # 12 de zandbak



Ik had er zo naar uitgekeken: spelen in die zandbak van de 23 Dingen wiki. Het viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik heb alle informatie goed doorgelezen en toen gekeken bij PBwiki . IK moet zeggen dat ik dit niet zo'n overzichtelijk gebeuren vond. Ik heb hier keurig mijn cursusindentiteit achtergelaten: nr. 285 in de rij. Verder heb ik mijn favoriete boektitel met een beschrijving hier achtergelaten, maar verder had ik er heel weinig mee. Misschien dat je als bibliotheek hier meer mee kunt, maar ik denk dat ik er privé erg weinig mee zal doen, maar leuk om even gezien te hebben.

Wetpaint daarentegen vond ik persoonlijk wat gebruiksvriendelijker. Ik heb hier een klein stukje over de bibliotheek Enschede geschreven met een foto erbij. Het ging allemaal wat vlotter en simpeler en ik zou zelf eerder deze pakken dan PBwiki, maar misschien is dat persoonlijk. Eerlijk gezegd had ik hier niet zo heel veel mee met dit Ding . Maar ik heb er kennis van genomen. En misschien als je er echt actief mee bezig bent in deze "zandbak"dat je dan wel de prachtigste"sculpturen" kunt bouwen voor ons vak.

1 opmerking:

Jouke zei

Ja wat ik moet ik zeggen, 't is weer top en supersnel.

Ben het met je eens dat Wetpaint prettiger is. Was ook mijn conclusie destijds.