dinsdag 4 november 2008

Ding #7 er dan ook maar meteen achteraan



Terwijl ik met Ding 6 bezig was, liep Ding 7 hier eigenlijk vanzelf al doorheen. Mogelijkheden uitproberen, bij elkaar zoeken etc. Ik heb uitgevonden wat API's zijn en enkele "mashups"gemaakt. Dit aan mijn Flickr-account gekoppeld, zoals: FD's Flickr Toys, Picnik, en de Google Maps optie om foto's op adres op te zoeken.
Ook Findr uitgeprobeerd, leuk van alles te vinden op onderwerp!"Spell with Flickr" had ik al eerder gevonden, vandaar mijn eigengemaakte letters in mijn weblog.

Ik heb met bovenstaande toepassingen uitgebreid "gespeeld"en het is iets waarmee je wel aan de gang kunt blijven!!!! De mogelijkheden en leuke opties zijn eindeloos!! En als je maar tijd genoeg hebt en je bent graag met foto's e.d. bezig dan kun je je hier de hele dag wel mee vermaken.
Ik heb in dit bericht 2 creaties geplaatst: een puzzel, gemaakt van een winters tafereel van ons huis en tuin, en een mozaïek van allemaal mooie Egypte foto's die ik van Flickr heb geplukt. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mama het ziet er super leuk uit allemaal en bedankt voor je puzzel kaartje;)

Liefs Lisan

Anoniem zei

Je bent echt een snelle kat.Heel erg leuk om te zien wat ons nog te wachten staat.Mooie foto van jou huis.En de kleine foto's zijn ook mooi bij elkaar gezocht.

Jouke zei

Mooi werk.
En jaloers op het huis.

infogirl zei

Geweldig ! Wat een enthousiasme.
Ik denk dat we je maar tot ambassadrice van de 23-dingen
bombarderen.
Leuk ook die foto-puzzel; was ik zelf niet tegengekomen op Flickr.

han voogsgeerd zei

ik heb het bij de vorige groep ook al eens gemeld bij een deelnemer.
het is niet de bedoeling dat je het beter doet dan je coach;>)
ziet er mooi uit

blondie zei

Prachtig gemaakt! En wat een mooi huis!

Groetjes, Blondie