zondag 16 november 2008

Ideetje.....!!!!


Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar misschien is het leuk om met de 23 Dingen groep Enschede 2 iets te gaan doen als we allemaal klaar zijn met de 23 Dingen, of misschien zelfs al wanneer iedereen op de helft is. Ik zat zelf te denken aan een etentje of zo met z'n allen ter motivatie, en sowieso iets als we allemaal klaar zijn. Wie vindt dit ook leuk??? Ik denk we elkaar tijdens deze cursus nu al op een heel andere manier hebben leren kennen, en zo'n etentje kan dit alleen maar verdiepen. Graag een reactie..... Natuurlijk met onze begeleiders erbij.
Iedereen die dit leest......zeg en vraag het voort of er belangstelling is. Catwoman lijkt het in ieder geval heel leuk!

16 opmerkingen:

Jouke zei

Goed plan!!
Wij (coaches dan) hadden ook al zoiets dat we het leuk moeten afronden straks.

catwoman zei

Te laat!!!!! Ding 24 òf Ding 11 1/2 staat genoteerd. Misschien op korte termijn regelen Jouke.
Doe je nog wat anders dan achter je computer zitten??

Anoniem zei

Kattebrokjes?? Of toch iets duurder uit eten.Lijkt mij een heel leuk plan.Ik ga mee.Hoop dat het gaat lukken.

Jouke zei

@Catwoman: de laptop staat naast mijn bank en staat als ik thuis ben eigenlijk altijd wel aan, zodoende.
En dan blijft het verleidelijk om even op Netvibes te klikken.

Maar wees niet ongerust: de honden zijn er vandaag ook weer lekker uitgeweest hoor.

Overigens zou ik dezelfde vraag aan jou kunnen stellen, maar dat zal ik niet doen.

catwoman zei

Was een grapje Jouke:-), heb vandaag zelf niet veel actiefs gedaan. Gewoon geen zin! Off-day....Mijn computer staat ook in de buurt, dus vandaar. Kort weekend, gisteren hele dag gewerkt tot 17.00uur, volgende week zaterdag ook weer. Af en toe staat de hele week in het teken van de bibliotheek, gelukkig niet altijd..
Heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt?

blondie zei

Ben altijd in voor een etentje! Liever niet meer in november, maar waarschijnlijk is dat ook niet meer haalbaar.

Jouke zei

@blondie: was dat als humor bedoeld?

Ook al doen we het bij ding 11 en een half, mag je nog blij zijn als het ergens in maart is!

Sommige mensen moeten namelijk nog beginnen (echt waar!).

catwoman zei

Ja, weet het, lijkt me niet leuk zowel voor jullie als voor hen.

Anoniem zei

Uit eten,
leuk,,,,,,
Maarre,,,,,,,
Toch wel iets anders dan:
Konijnenvoer, worteltjes, mais of sla?
Zo ja,
Schrijf mij dan maar op!

catwoman zei

Nou Budenbubbel, we zaten eigenlijk te denken aan hoofdgerecht: konijn op een bedje van sla gegarneerd met mais en worteltjes. (het is tenslotte wildseizoen...) :-)

blondie zei

Hoi Catwoman,

Heb je al meer reacties gehad op dit voorstel? Vind het nogal magertjes. Na afgelopen zaterdag ben ik helemaal in de stemming!

catwoman zei

Ha Blondie, nee niet meer, maar ja het berichtje is inmiddels naar beneden gezakt. De coaches moeten het maar eens in de groep gooien of zo. Ik vond het zaterdag ook reuze gezellig en lekker.

blondie zei

Las net in de laatste nieuwsbrief dat ze er wel over gesproken hebben en dat ideeen welkom zijn

Jouke zei

Klopt.
We zitten met een aantal dingen :-).
Groep 1 (daarvan zijn er nog 3 -dacht ik- bezig) is nog niet klaar.
Groep 2 (jullie dus) is medio 2009 klaar.

Dan moet e.e.a. (1 +2) worden afgesloten. certificaten, eten etc.

Maar groep 2 kan natuurlijk ook wel bij ding 11/1/2 iets organiseren toch?

blondie zei

Ja, dat kunnen we zeker doen, maar moet iedereen dan bij ding 11 of 12 zijn,want dat gaat dus niet lukken, denk ik. Of bedoel je als we gewoon aanbeland zijn bij deze dingen volgens de agenda?

Jouke zei

Dat laatste lijkt me dan het beste (volgens de agenda), anders......