zaterdag 8 november 2008

Ding #8

Ding 8 is inderdaad voor de lol. Er zijn heel veel mogelijkheden om foto's, plaatjes of tekst te manipuleren en te bewerken. Ik heb er diverse uitgeprobeerd van verschillende "Image generator" sites. Ze werken niet allemaal even goed trouwens.
Ook als je googled op "image generators" komen er heel veel sites voorbij. Ik heb o.a. teksten veranderd bij een Einstein- foto, heb mezelf een fictieve face-lift gegeven met diverse oog- en wenkbrauwcorrecties, maar dat werd er niet fraaier op, dus die laat ik hier maar achterwege. Handig is ook dat je e.e.a. direct door kunt zetten naar je Flickr-account en de mooiste creaties kunt bewaren in een map of zo. Heel leuk om af en toe eens mee bezig te zijn , of om iets leuks te maken voor een ander voor een gelegenheid, grapje of iets dergelijks. Ik zie dergelijke dingen ook wel eens voorbij komen in mailtjes die ik doorgestuurd krijg, en ik weet dat de S.P. hier ook vaak gebruik van heeft gemaakt rond diverse verkiezingen. Er kwamen dan leuke filmpjes binnen met Jan Marijnissen, waarin je zelf namen e.d. kon zetten en die weer doorsturen naar vrienden en kennissen.
Hierbij nog een link naar een metamorfose (een "morph") van mezelf in een leeuw (= mijn sterrenbeeld). Ook nog met geluid. Toch weer een (grote) kat.....

4 opmerkingen:

Jouke zei

Geweldig!

please to meet you zei

Super, schrok me lam van het geluid. Had de boxen nog te hard staan van het nummer To Blog or Not to Blog.

catwoman zei

Ja, ha ha ha, dat is dan inderdaad schrikken.. Die leeuw brult nogal hard.

blondie zei

Oh, leuk is dit!! Ga me er nu alvast op verheugen.